مرز تنهایی
مرز تنهایی

Hey I want to be alone .... You and your love is a lie.... Everything is a lie, but god
 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 33499
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 306
تعداد آنلاین : 1



 
خسته ام از تو .... خدا را می خواهم

 

حال مدتهاست که دیگر نامه ای به مقصد نمی رسد ....

حال بعد از آن همه سال .... بعد از آن همه دوری هوس دزدیدن قلب من باز خوره جانت شده است....

بویش را می شنوم!! .... بوی تلخ عطر آشنای تو .. !!!!

پس بگو که قرار است باز تو از این نزدیکی ها گذر کنی و من نمی دانستم....!!!!

یکی نیست که تو را بگوید ..که تو!!! این همه مدت که سایه سنگین سکوت ، بلای سبکی روح خسته ام شده بود

کجا بودی ؟!!! ....

باید بگویم که خیلی دیر آمده ای ..... !!! باز دلت می خواهد گریه کنی ...!!! صبر کن مگر نمی بینی هوا بارانیست !!!
 

آموخته ام برای زخم هایی که بر دلم گذاشته ای پیش هیچ کیکاووسی گردن کج نکنم....!!

زخم بر دلم دارم و خدا نمک بر زخم هایم می پاشد .... من پیچ و تاب میخورم و دیگران گمانشان است که میرقصم!!!

من این پیچ و تاب را دوست دارم ... زیرا به یاد می آورم مثل تو سنگ نیستم،چوب نیستم،خشت نیستم وانسانم...

دلم می گوید از جانت دست بردار ولی از زخم دلت نه!!!زیرا که زخم در پی نوشداروست...وگرنه عشق نخواهی

یافت ... و اگر عشق نخواهی خدایی نخواهی دید .... خدا در همین نزدیکی هاست .... اینجا مرز تنهایی است و

من....!!!

 

پ . ن : هر روز که می گذرد یک قدم به مرگ و قیامت نزدیک تر می شوم ... به خدا چه طور؟؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

حسنیه خانومی
ساعت18:36---13 شهريور 1391
چه خوب میشد
یه روزی از همین روزا
خدا میومد بوسم میکرد و میگفت
همه ی سختی های این مدت شوخی بود...
میخواستم ببینم جنبه داری یا نه!
سلام چه عجب پیداتون شد.
شوخی کردم.ممنون سر زدی...
تنهایی...
واژه ای است که روزها شایدم ماههاست باهاش خو گرفتم..


میلاد
ساعت21:07---11 شهريور 1391
آدم خوب قصه های من!
دلتنگت شده ام!
حجمش را می خواهی؟
خدا را تصور کن.........
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــم...... .....[گل]


re
ساعت16:23---5 مرداد 1391
salam aziza mano link kon bad bahem khabar bede mamnon
پاسخ: سلام آدرس بده


میلاد
ساعت0:06---27 تير 1391
salam azizam...........mer30 ke oomadi.......khosh halam kardi

کوی گلها
ساعت21:41---9 تير 1391
خدا کند که جوانان زحقّ جدا نشوند

به صحبت بد و بدخواه مبتلا نشوند

سر عقیده خود پاى فشارند چو کوه

بسان کاه زهر باد جابجا نشوند

روز جوان مبارکپاسخ:مبارک شما هم باشه


حسین
ساعت11:08---7 تير 1391
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨


غریب آشنا...
ساعت15:41---3 تير 1391
سلام دوست خوبم
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

✿✿┊آپم ┊ آپم ┊آپم┊ ✿✿

✿✿┊ نظر یادتون نره ┊✿✿


کوی گلها
ساعت14:41---13 خرداد 1391
مرســـــــــــــــــی بابت لینک

نازنین
ساعت15:02---2 خرداد 1391


نازنین
ساعت15:02---2 خرداد 1391


Nina
ساعت1:07---2 خرداد 1391
روحم ميخواهد برود يك گوشه نشيند پشتش رو كند به دنيا زانوهايش رابغل كند بلند بلند

گويد: من ديگر بازي نميكنم.


حسنیه خانومی
ساعت18:35---31 ارديبهشت 1391
سلام خوبی؟؟؟

مرسی اومدی و بهم سر زدی...آپت واقعا عالی بود....با اجازه نوشتمش توی دفتر خاطراتم.... پاسخ:باعث افتخاره


سحر
ساعت5:29---30 ارديبهشت 1391
از کودکی بخند تا خاطراتی خوش را به زمان بزرگسالی ات هدیه کنی جوانی بهترین زمان برای جوانیست و ستایش شادی جز در لبخند نیست هنگامی که فکر می کنی سالخورده شدی و چهره ات پژمرده، لبخند زیباترین پیرایش برای چهره توست پس... همیشه لبخند بزنیدو شادبودن را هیچگاه از خود دریغ نکنید ...
پاسخ: بسیار زیبا بود ... مرسی


sara
ساعت21:30---29 ارديبهشت 1391
bazam salam sharmande man taze barat nazar gozashte boodam dashtam linket mikardam k nazareto didam.mazerat mikham
پاسخ: خواهش میکنم...دشمنت شرمنده...ممنون از لطفت


sara
ساعت21:04---29 ارديبهشت 1391
salam tabrik migam behetoon matalebetoon vaghean ali bood.be manam sar bezanid khoshhal misham man linketoon kardam doost dashtin mano lonk konin.

محبوب
ساعت19:29---29 ارديبهشت 1391
سرمايه هر دلي به اندازه ي حرفهايي است كه براي نگفتن دارد

آمیتریس
ساعت12:20---29 ارديبهشت 1391
سلام اسم وبلاگم تغییر دادم. ممنون میشم شما هم اسمم رو در لینک دوستانتون تصحیح کنید.

اسم قبلی: آوای تنهایی

اسم جدید: آوای باران
پاسخ: انجام شد


مهسا
ساعت11:14---29 ارديبهشت 1391
باشه مرسی

فکر کردم میشناسی...

آخه اونم اونجا زندگی میکنه.

بازم سر بزن بهمپاسخ: حتما .... ممنون


مهسا
ساعت23:05---28 ارديبهشت 1391
سلام منتظر آپ جدیدت هستم
راستی کسی رو به نام جلال محمد شاهی میشناسی؟!(مقدم)
بیا بلاگم ج بده...


هميشه صبور
ساعت20:05---27 ارديبهشت 1391
سلام دوست وبم وبلاگت عاليه خوشحال ميشم بهم سربزني.

هميشه صبور
ساعت20:04---27 ارديبهشت 1391
سلام دوست وبم وبلاگت عاليه خوشحال ميشم بهم سربزني.

مهسا
ساعت14:47---27 ارديبهشت 1391
منتظر پست جدیدتم
پاسخ: چشم به زودی آپ میکنم


كاظم
ساعت16:44---26 ارديبهشت 1391
سلام دوست من

طبق خواسته شما وبتون رو لينك كردم.

شما منو به اسم رهروان ولايت شهرستان آران وبيدگل وبه نشوني بالا لينك كن

چون به طور اتوماتيك لينك نشدم

موفق باشي
پاسخ:سلام دوست عزیز ... فکر کنم من تو لینکهات نباشم .... احتمالا اشتباه میکنی... من که لینکمو ندیدم


gomshodeh
ساعت13:56---26 ارديبهشت 1391
متن تاثیر گذاری بود به خصوص آخرش

به خدا نزدیک میشیم ؟


پاسخ: مرسی ... واقعا همین طوره ... نباید خدا رو فراموش کنیم ...


حنانه
ساعت21:19---23 ارديبهشت 1391
خوبم..هه!اخه تند تند نوشتم..باشه میرم درستش میکنم...اوخی ی ی..خودم برات تولد میگیرم..چیه مگه؟!!فقط چندمه خرداده؟
پاسخ:20 خرداد


باران
ساعت15:17---23 ارديبهشت 1391
بلندترین شاخه ی درخت ، یک واژه را می فهمد ، و آن هم تنهاییست .


رجاء
ساعت16:47---22 ارديبهشت 1391
مادر، اي لطيف ترين گل بوستان هستي، اي باغبان هستي من، گاهِ روييدنم باران مهرباني بودي که به آرامي سيرابم کند. گاهِ پروريدنم آغوشي گرم که بالنده ام سازد. گاهِ بيماري ام، طبيبي بودي که دردم را مي شناسد و درمانم مي کند. گاهِ اندرزم، حکيمي آگاه که به نرمي زنهارم دهد. گاهِ تعليمم، معلمي خستگي ناپذير و سخت کوش که حرف به حرف دانايي را در گوشم زمزمه مي کند.
گاهِ ترديدم، رهنمايي راه آشنا که راه از بيراهه نشانم دهد. مادر تو شگفتي خلقتي، تو لبريز از عظمتي؛ تو را سپاس مي گويم و مي ستايمت. [گل][گل]


حنانه
ساعت16:27---22 ارديبهشت 1391
اپممممم..

مجنون
ساعت0:28---21 ارديبهشت 1391
☆           ★ 

  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥   ★

*      *   بدوبیا★     ★  ♡ 


tahna
ساعت17:54---20 ارديبهشت 1391
دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد



نه التـــمـاس هـــایم را



و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…



به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی



درخـتـی از غــــرور کـاشـتم…




پاسخ: مرسی ... خیلی زیبا بووود


نازلی
ساعت21:39---19 ارديبهشت 1391
چرا لینکم نکردی؟پاسخ: لینک شدی

رجاء
ساعت18:15---19 ارديبهشت 1391
خداوندا



تومیدانی که من دلواپس فردای خودهستم



مباداگم کنم راه قشنگ آرزوهارا



مباداگم کنم اهداف زیبا را



مباداجابمانم ازقطارموهبتهایت



دلم بین امیدو نا امیدی میزندپرسه



میکندفریادمیشودخسته



مراتنهاتونگذاری...


پاسخ:خیلی زیبا ... مرسی


بخاطر باران
ساعت23:51---18 ارديبهشت 1391
سلام
وقت خوش
سراغ ما هم بیا


درویش
ساعت13:54---18 ارديبهشت 1391
سلام ممنون که به من سر زدی بازم منتظر حضور گرمت هستم دوست عزیز

sajedeh
ساعت14:05---17 ارديبهشت 1391
ببخشید شرمنده اصلا حواسم نبود خیلی عجله داشتم درستش کردم


فرشته
ساعت13:30---17 ارديبهشت 1391
چی شد؟!!!!
شماکه بدترش کردید!!!!!!


فرشته
ساعت13:17---17 ارديبهشت 1391
ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ

سلامـــــــ .....

خوبی؟؟


★ یهــ پستـــ جدیــــدگذاشتمـــــ حتمــــــــابیانظــــربـــــده .....★



زودبیـــــــــــــــــا ....

منتظرتمـــــــــــا!!!

ღ ღ ღ


روشنک
ساعت9:44---17 ارديبهشت 1391
chashm dg azyatesh nemitonam
injam biya upam


روشنک
ساعت23:09---16 ارديبهشت 1391
اپم دوستم

pegah
ساعت16:24---16 ارديبهشت 1391
ممنون از حضورت بازم بیا موفق باشی

sodabeh
ساعت12:04---16 ارديبهشت 1391
سلام
ممنون که بهم سر زدی دوست خوبم..


دخترکی با نام شکست
ساعت10:20---16 ارديبهشت 1391
سلام وبت عالیهپاسخ:ممنون

نازنین
ساعت8:51---16 ارديبهشت 1391
سلام..

مرسی که اومدی وبلاگم..

با تبادل لینک موافقم و شما هم منو با عنوان
پاسخ: سلام ... منم لینکیدمت...


سحر
ساعت1:34---16 ارديبهشت 1391
سلام وای چه تغییراتی وبت خیلی خوشگل شده قالب جدیدمبارکه

راستی ببخشید این مدت نبودم کمی سرم شلوغه براهمین دلخور نشیاپاسخ: ممنون .... خواهش میکنم ... همین که اومدی کلی ارزش داره


مهسا
ساعت22:25---15 ارديبهشت 1391
سلام

من لینکت کردم

من رو باران تنهایی بلینک

ودر ضمن منظورت از خراسان رضوی دقیقا کجاست؟پاسخ:سلام منم لینکت کردم ....


یاس
ساعت20:59---15 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز شما لینک شدی

منو با اسم نفس بـــــــــــــــاران من ! لینک کن

خوشحال میشم بهمون سر بزنی

وبلاگ قشنگی دتری پاسخ:مرسی لینک شدی


tahna
ساعت19:35---15 ارديبهشت 1391
شما با افتخار لینک شدید

tahna
ساعت19:35---15 ارديبهشت 1391
شما با افتخار لینک شدید
پاسخ:مرسی


غریب آشنا
ساعت19:25---15 ارديبهشت 1391
salam
link shodi
toham be esme webam linkam kon
mamanon
bedrod


tt
ساعت18:48---15 ارديبهشت 1391
سلام به وبلاگم سرزدین خواستین لینکتون کنم


منم کردم نه به خاطر اینکه خواسته بودین چون وبتون زیبا بود


اگه نمیگفتین هم لینکتون میکردم واقعا از نوشته هاتون لذت بردم


نوشته خودتونه؟
پاسخ:سلام ... مرسی از شما ... خیلی محبت داری.... بیشترش آره ... ولی تو بعضی متنها کمک هم گرفتم ... ولی سعی دارم بیشترش رو خودم بنویسم .... راستی آدرس وبتون رو هم بزارین تا منم لینتون کنم... مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط hellboy